Sprzedaż, pomimo że w pewnym momencie może się wydawać, iż jest na zadowalającym poziomie, to jeśli nie zapewnimy odpowiednich bodźców, to sprzedaż może szybko zmaleć. Dlatego na bieżąco należy zadbać o to, aby asortyment uzupełniać o ciekawe nowe produkty. Przeważnie bywa tak, że jeśli nasza firma wprowadzi do swojej oferty jakąś nowość, to po niedługim czasie okazuje się, że nasza konkurencja również dany produkt sprzedaje. I tu pojawia się rzecz najtrudniejsza, ale jeśli nam się uda to będzie ona naszym czarnym koniem. Chodzi tu o fakt dość w sumie oczywisty, a mianowicie posiadanie produktu którego nie ma nikt inny.
Jako przykład weźmy sobie Kubek z uchwytem w kształcie głowy myszki Mickey, na który można nanieść wybrana przez siebie grafikę. Z pewnością każdy rodzic widząc taki kubek nie będzie mógł przejść koło niego obojętnie. To jest oczywiście jeden z kilku przykładów jakie można by było tu przytoczyć, a pewne jest to, że znalezienie takiej niszy produktowej nie jest łatwe i wymaga wcześniej odpowiedniego researchu.
Warto sprawdzać nowości u swojego zaufanego dostawcy oraz kontaktować się z nim z zapytaniem czy mają zaplanowaną w najbliższym czasie dostawę nowych produktów.